NASLOVNA » O NAMA

Modernizacija i organizacione promene

Zdravstvena ustanova Apoteka „Beograd“ posluje u veoma dinamičnom i tranzicionom okruženju.

Kako bi na najbolji način ostvarila svoju misiju i viziju, i na svim nivoima delovala u cilju unapređenja zdravlja, povećala dostupnost i kvalitet usluge, realizovala je brojne projekte na modernizaciji poslovanja.

U periodu od 2007. do 2009, u Apoteci „Beograd“ sprovodi se reorganizacija u načinu izvođenja poslovnih aktivnosti, promena korporativne kulture, politike društvene odgovornosti, promene u finansijskom upravljanju i kontroli, izmena načina upravljanja i čitav niz drugih promena. Odlučeno je da ključna organizaciona promena bude uvođenje nove politike savremenog sistema obezbeđenja kvaliteta organizacije, poslovnih i upravnih procesa. Sve ovo se sprovodi u skladu sa zahtevima standarda SRPS ISO 9001:2008, kao i u skladu sa zakonskim propisima iz oblasti farmacije, finansijskog poslovanja, radnih odnosa i dr. Cilj je da se ispune zahtevi korisnika, zaposlenih i svih zainteresovanih strana.

Apoteka Beograd -  Modernizacija

Pri uvođenju sistema menadžmenta kvalitetom prema zahtevima standarda SRPS ISO 9001:2008, integrisani su i zahtevi Dobre apotekarske prakse, Dobre distributivne prakse, Dobre laboratorijske prakse i Dobre proizvođačke prakse.

Prihvatanje i uvođenje nove politike kvaliteta generisalo je druge, nove organizacione promene, a pre svega: integraciju sistema menadžmenta kvalitetom, nov vizuelni identitet organizacije, novu strategiju i sistem internog informisanja i komuniciranja, novu politiku i praksu obučavanja i razvoja kompetentnosti zaposlenih, novu metodologiju ocene dobavljača, sistem društvene odgovornosti organizacije.

Uvođenjem 2009. godine novog modernog vizuelnog identiteta kao znaka raspoznavanja Apoteka „Beograd“ i jednog od simbola grada Beograda, na najbolji način je pokazana odlučnost da se uvek brže napreduje od drugih.

Obeležavanje apoteka novim znakom udahnulo je apotekama novi sjaj, izdvojilo ih od konkurencije, a zaposlenima pružilo dodatnu energiju za rad i nova unapređenja.

Kao što i priliči, apoteka koja nosi epitet prve i najstarije, opet je bila lider u inovacijama. Ovog puta, s novim konceptom, tzv. anglosaksonskim tipom apoteke. Primenom ovog koncepta uklanja se „recepturno“ staklo kao svojevrstan vid barijere i stiče se poverenje u savet stručnog lica, farmaceuta, a samim tim stvara se lojalnost kupca. Kako bi se omogućilo farmaceutu da se što više posveti pacijentu, u saradnji sa Republičkim zavodom za zdravstveno osiguranje, od marta 2008. sprovodi se projekat „Data matrix“ brze obrade recepata.

Kako bi objedinili brigu o zdravlju zaposlenih i pacijenta, ali i brigu o životnoj sredini, apoteka „Beograd“ implementira integrisane sisteme menadžmenta prema standardima: SRPS ISO 9001:2008, SRPS ISO 14001:2005 i OHSAS 18001:2007. Kao još jedna potvrda da su zaposleni najvažniji resurs, od 2008. godine Apoteka „Beograd“ u svom timu ima i psihologa, čime je upravljanje ljudskim resursima dobilo nov kvalitet: proces selekcije se obavlja po najvišim standardima, bilo da je reč o odabiru zaposlenih sa kvalitetima lidera, stipendista Apoteke „Beograd“, promeni radnog mesta ili novom zapošljavanju. Takođe, postavljeni su standardi organizacione kulture Apoteke „Beograd“ kroz Kodeks ponašanja, formirana je Baza znanja Apoteke „Beograd“ koja sadrži relevantne informacije o internim i eksternim edukacijama, stručnim radovima, studijskim posetama, člancima iz delokruga rada pojedinih sektora ili iz oblasti menadžmenta.

Sve ove aktivnosti, kao i niz drugih u okviru akcija promocija zdravlja i sprovođenja politike društvene odgovornosti, rezultirale su ne samo dobrim finansijskim pokazateljima poslovanja već još važnijim pokazateljima zadovoljstva korisnika uslugom i savetom koji dobiju u apoteci – u 2009. godini 90,44% zadovoljnih korisnika.

Novi znak Zdravstvene ustanove Apoteka „Beograd“

Apoteka Beograd -  Misija i  vizija

Novi znak čine četiri simbolička elementa, koji zajedno predstavljaju idejnu celinu:

Apoteka Beograd -  Misija i  vizija

kapsula

(dvobojna, horizontalna) svojim oblikom upućuje na farmaceutsku industriju 

Apoteka Beograd -  Misija i  vizija

krst

(beli, na desnoj, plavoj polovini kapsule) simbol je medicinske pomoći 

Apoteka Beograd -  Misija i  vizija

boje crvena-bela-plava

izvedene su iz grba grada Beograda jer Apoteka „Beograd“ predstavlja brend prestonice Srbije 

Apoteka Beograd -  Misija i  vizija

tipografija

je ispisana u fontu koji, i u ćirilici i u latinici, ostavlja jasan i čist utisak, primeren za apotekarsku praksu

AKTUELNO
19.05.2014 | Beograd
Od 19.05. -19.06.2014. u apotekama : Avala-...